אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

האם ישנה חובה לספק הסעות לעובדים ?

 

הסעות הן פתרון נוח ביותר עבור עובדי העסק שלכם בהגעה ובחזרה ממנו

 
כמעסיקים, אנחנו צריכים לחשוב על מכלול רחב ביותר של נתונים כשאנחנו בוחרים עובדים לעסק שלנו, ואחד הנתונים החשובים הוא גם כל מה שנוגע להגעה של העובדים לבית העסק בבוקר.

עניין ההגעה של העובדים לבית העסק והחזרה ממנו בסוף יום עבודה יכול להיות מטרד רציני – עובדים שמתקשים להגיע בזמן בשל מחסור בתחבורה ציבורית יעילה, עובדים שטוענים שעליהם לצאת מוקדם יותר וכדומה.

על כן, הסעות לעובדים הן פתרון יעיל ביותר, מדויק, בטוח ונוח – אבל האם מדובר בחובה של המעסיק לספק הסעות?

 

האם ישנה חובה לספק הסעות עבור העובדים? באילו מצבים ישנה ומה צריך לדעת?

 
  • אין חובה – ראשית, חשוב להסביר שברוב המוחלט של המקרים אין שום חובה על המעסיק לספק הסעות לעובדים שלו. גם אם מדובר במיקום מרוחק עם תחבורה לא מאוד נוחה – אין חובה חוקית על המעסיק לספק שירותי הסעות אוטובסים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהסעות על חשבונו. מאידך, ישנה חובה חוקית להחזרי נסיעות בהיקף של כ-27 שקלים ליום עבודה עבור כל עובד, מה שיכול להסתכם בלא מעט כסף במבט מקיף יותר על מקום עבודה.

  • מתי יש חובה? ישנו מצב אחד שבו כמעסיקים ישנה חובה לספק שירותי הסעות לעובדים – מצב בו מעסיקים קטינים מתחת לגיל 18, ושעה העבודה עוברת את השעה 23:00 בלילה. במצב זה יש למעסיק חובה חוקית לדאוג להסעה עד לפתח ביתו של הקטין, שכן החזרה ממקום העבודה יכולה להיות סיכון בטיחותי אחרת.
 

גם אם לא חייבים – לספק הסעות זו החלטה חכמה מאוד

 
כמו שהבנתם, אין חובה חוקית לספק הסעות לעובדים ברוב המוחלט של המקרים. עם זאת, אין הדבר אומר שזו לא ההחלטה הנכונה עבור בית העסק שלכם וניהול העסק היעיל שלכם.

השקיעו בשירותי הסעות איכותיים דרך אגם נטו – טיולי הקריות, והבטיחו שבעסק שלכם יהיה מענה יעיל להגעת העובדים בזמן, בנוחות ובצורה בטוחה בכל בוקר, ובחזרה שלהם הביתה בסוף יום העובדה ולא רגע לפניו.