אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות למפעלים בחיפה

 
ההגעה לעבודה היא זו שמשפיעה על כל היום ולמעשה יש לה השפעה משמעותית על מצב הרוח של חברה שלמה. אם העובדים יתקשו בהגעה בכל בוקר הבקרים יתחילו עם מצב רוח שלילי מה שישפיע על תפוקת העבודה, ואם כולם יפתחו שגרה מהנה ונוחה בדיוק להיפך. הסעות למפעלים יהיו אלו שיאפשרו לכול עובד להתחיל את יום העבודה ברגל ימין.
 
 

ההסעות שישנו את השגרה

 
אין ספק כי ההגעה בבוקר המוקדם לעבודה יכולה להיות מעיקה מאוד אפילו אם מדובר על מקום יחסית קרוב לבית. גם מרחק של 20 דקות נסיעה, מרחק שנחשב יחסית קרוב אפילו במונחים של מדינה קטנה כמו ישראל, יכול להתחיל ברגל שמאל אם יהיו הרבה מכשולים בדרך. תנאי מזג אוויר קלוקלים, פקקים שקשה מאוד לנהוג בהם על הבוקר כאשר העצבים קצרים וכמובן הוצאות רבות לעובד ולחברה. הסעות למפעלים בחיפה יכולות להקל מאוד לא רק על העובדים ועל מקום העבודה אלא על כל נהגי הכביש וזה הזמן לבחון את היתרונות שלהם לעומק.

 

מה היתרונות הסעות למפעלים בחיפה?

 
  • כל עסק רוצה להיראות עסק מרשים ומשגשג, כזה שאכפת לו מהעובדים שלו יותר מהכול, ואין כמו הסעות כדי להראות זאת. אם יש מקום עבודה מסוים שנותן לעובדים שלו את מה שמגיע להם לגבי הנסיעות לפי החוק זה לא אומר שהוא אכפתי, זה רק אומר שהוא מכבד את החוק מה שהופל להיות עניין די בסיסי במדינה מודרנית כמו ישראל. לעומת זאת, אנשים רבים ישמחו לדעת שמקום העבודה מארגן להם הסעות מאזורים שונים והכול כדי שכולם יגיעו בשלום. מקום עבודה כזה יהיה מקום שהרבה יותר נעים לעבוד בו.

  • הסעות למפעלים בחיפה חוסכים לא מעט כסף. כל מקום עבודה חייב לספק לעובדים שלו החזר נסיעות לפי החוק כאשר בכל מקרה לכל כל עובד מקבל את מה שמגיע לו במלואו אפילו אם זה יותר ממה שהחוק מאפשר. כך הסעות למפעלים בחיפה הופכות להיות הדבר הכי משתלם לכל מפעל כאשר אוטובוס אחד פותר את כל הבעיה ומסיע 50 עובדים למקום במסלול שמתאים לכולם. ניתן גם לבחור מיניבוסים וכך לחלק את ההסעות בפיזור טוב יותר לפי מיקום גיאוגרפי.

  • הסעות למפעלים בחיפה נותנת לכל העובדים את היכולת לפתח שגרה יותר בקלות. אין שום דבר שמפריע להם, הם לא צריכים להיתקע בפקקים בשעות הבוקר ולא לנסוע רחוק בסיום שעות העבודה. לכולם יש את המסגרת שלהם, מסגרת שתהיה נוחה ביותר כיוון שכל אחד בסופו של דבר מתאקלם לדפוס השגרתי שלו.

  • יחד עם כל היתרונות הללו חשוב לזכור שההסעות מאגדות את העובדים יחדיו ומגבשות אותם. כשרואים את אותם הפרצופים בתחילת ובסוף כל יום, הרבה יותר קל להתגבש יחדיו, לדבר על היום שעבר או היום שיהיה ולמעשה יש אווירה הרבה יותר נעימה בקרב כל העובדים. זה יתרון חשוב מאוד למפעל שבאמת רוצה לדאוג לגיבוש כל העובדים שלו.
 
 

כולם מגיעים באותה השעה

 
כשאין הסעות למקומות העבודה, בעיקר למפעלים שבהם עובדים מאות ולעתים אלפי אנשים, יש סיכויים הרבה יותר גדולים לעיכובים ולאיחורים. כאשר כל עובד מגיע בנפרד, ובעיקר כאשר הוא מסתמך על תחבורה ציבורית, יש סיכוי סביר יותר שהעבודה תיתקע בכל בוקר.

ככל שיש יותר אנשים כך הצרה הזו הופכת להיות משמעותית יותר כאשר כל עובד חשוב, מייצור ועד פיתוח. כשיש הסעות למפעלים בחיפה, אין ספק כי כל העובדים יודעים בדיוק היכן להיות, העבודה מתנהלת מבחינה ארגונית בצורה נוחה יותר והעובדים מגיעים באותה השעה.

אנו באגם נטו טיולי הקריות בע"מ מציעים לכם מגוון רחב של הסעות לכל מקום שתרצו ולכל כמות נוסעים, כולל הסעות למפעלים בחיפה על בסיס קבוע! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!