אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שירותי הסעות מיוחדים

 
במסגרת שירותי ההסעות הכלליים, יש כמה תחומי הסעות מיוחדים, עם מאפיינים שכדאי להכיר

 

הסעות ילדים

 
שירותי הסעות ילדים מספקים מענה חשוב להסעת ילדים לגני ילדים ובתי ספר, כאשר הם לא גרים בקרבתם. שירות מסוג זה חוסך להורים זמן. מה גם, שלא תמיד יש להורים רכב לבצע הסעה כזו בעצמם.
הסעות ילדים כפופות לנהלים וחוקים מיוחדים, שחברת ההסעות ונהגיה צריכים להכיר וכמובן לעמוד בהם.
שירותי הסעות מיוחדים מסוג זה, מחייבים את חברת ההסעות להתאים עבורם נהגים בעלי האופי המתאים לספק שירות מיטבי בתנאים כאלה, שכוללים למשל רעש וחוסר משמעת של הנוסעים.
על נהגים אלה להיות מודעים למה שמיוחד בהסעת ילדים. נהג עם אורך רוח וניסיון, ידע לתפקד בעבודה כזו לאורך זמן, באופן בטוח ואחראי.
חברה טובה, תדע להתאים לצורך זה נהגים מנוסים ואחראים במיוחד, ללא עבירות תנועה.
 

הסעות לאירועים

 
הסעות מיוחדות להגעה לאירועים, מקלות מאוד על המוזמנים. הן מסייעות להם להגיע אל האירוע בזמן וחוסכות בצורך לאתר את המקום. הן גם מעודדות הגעה של כמה שיותר אורחים לאירוע - גם מי שאין לו רכב, יש לו רכב לא תקין, לא מכירים את הדרך, גרים רחוק במיוחד וכדומה.
בדרך חזרה מהאירוע, ההסעות חוסכות בצורך להגדיר מראש "נהג תורן" שלא ישתה. כמובן, כל זאת מחייב ניהול איכותי ואחראי של ההסעות, עם נהגים שיעמדו בזמנים.
לרשות חברת ההסעות צריך לעמוד צי רכבים גדול ובגדלים שונים, אשר גם מתוחזק היטב. מאחר שסביב אירועים ישנן הוצאות רבות ולא קטנות, גם היבט המחיר משמעותי - לא יקר, אך עדיין לא מחיר זול שנובע מ"עיגול פינות" ומאיכות נמוכה של השירות.
 

 
שירותי הסעות מיוחדים
 

הסעות פרטיות

 
הסעות פרטיות עשויות להתבצע במגוון אופנים, כולל מה שמוגדר כהסעות "VIP" ברכבי יוקרה. למעשה, זהו אחד המאפיינים של הסעות מסוג זה - היכולת להתאים את אופי ופרטי ההסעה, לדרישות המיוחדות של המזמינים.
בעוד רכבי הסעה איכותיים אמורים לכלול אלמנטים בסיסיים דוגמת מזגן וכיסאות נוחים, היבט ה-VIP מוסיף עוד קשת רחבה של אפשרויות. לדוגמא: מקרר, כיסאות יותר יוקרתיים וכן פתרונות אודיו ווידאו איכותיים במיוחד. חברת הסעות מנוסה, שברשותה מגוון רכבים רחב, תוכל לספק מענה לדרישות מגוונות ומשתנות כאלה.
 

הסעות נכים

 
הסעות נכים מחייבות הבנה והיכרות עם מגבלות התנועה של נוסעים אלה. כמו כן, יש צורך בציוד מיוחד לנושא זה (מעלית לכיסא גלגלים) ובידע הנדרש לתפעולו.
עוד חשובים כאן במיוחד, ניסיון, אדיבות וסבלנות של הנהג. מאחר שמדובר בנוסעים בעלי מגבלות תנועה, אשר מפריעות לתפקודם בחיי היום יום, שירות הסעות איכותי עשוי לספק להם תועלת גדולה במיוחד.
השירות רלוונטי גם לגבי מרחקים, שאדם ללא מגבלות כאלה היה עשוי לבחור לעבור ברגל. זאת, מאחר שהמרחב הציבורי עדיין לא בנוי באופן אידיאלי לגישה לנכים. למעשה, הוא עשיר במכשולים שלא קל לעבור עם כיסא גלגלים, דוגמת מדרכות או צורך ללכת מרחק רב בעלייה.
 

הסעות לטיולים

 
בטיולים חיוני לעמוד בלוח הזמנים ולכן , חיוני לבחור בנותני שירות - כמו חברת הסעות, שמקפידים על כך.
כחלק ממה שדרוש לתפקוד חלק ותואם לזמנים, הרכבים צריכים להיות מתוחזקים היטב. כך, יהיו כמה שפחות שיבושים במהלך הטיול עקב תקלות ברכבים. כמובן, על הנהג להיות בעל יחסי אנוש טובים וגישה חיובית, מאחר שהאינטראקציה איתו תהיה חלק מחוויית הטיול של הנוסעים. מעבר לכך, יש צורך בהתאמה לקהלי מטיילים שונים, בהתאם למצב - ילדים, תיירים מחו"ל שדוברים שפה ספציפית וכן הלאה.

 
מחפשים שירותי הסעה מיוחדים? נציגינו ישמחו להעניק לכם פרטים נוספים 04-8721092