אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות מיניבוסים בצפון

 
מדוע מיניבוסים הם האופציה הנוחה ביותר לנסיעות קבועות ויום יומיות?

כולנו מכירים את המיניבוס, וכולנו נסענו במיניבוס לא מעט, אבל לא אצל כל אחד מאתנו חווית הנסיעה במיניבוס היא נעימה ואיכותית כפי שהיא צריכה להיות. למען האמת, המיניבוס, כשהוא מתוחזק כראוי וכשנוהגים בו בצורה איכותית, הוא כלי הרכב הנוח ביותר כשחושבים על מכלול הפרטים הרחב.
הסיבה לכך היא פשוטה – מצד אחד המיניבוס הוא כלי קטן ומהיר יחסית, שמשתלב בתנועה היטב ולא מסרבל את הנסיעה שלנו בבוקר ואחר הצהריים הפקוקים, ומצד שני מדובר גם בכלי רכב שיכול להכיל כמה וכמה אנשים בצורה נוחה. כך למעשה כשאנחנו רוצים לתכנן שירות הסעות למקום עבודה, לאירועים, לטיולים, לשדה התעופה או לכל מטרה אחרת – המיניבוס הוא אופציה איכותית. טיולי הקריות מציעים לכם שירות איכותי של הסעות מיניבוסים בצפון, ונסביר בדיוק מה מרכיב את השירות האיכותי הזה.
 
 

ההסעות שייקחו אתכם לכל מקום

 
ישנן לא מעט סיטואציות שבהן הסעה אחת יכולה לפתור הרבה בעיות. לא תמיד אנו מעוניינים להוציא את הרכב הפרטי שלנו ולהיות עם כל כך הרבה אחריות, לא תמיד אנו רוצים לעבור את הנסיעה הזו בעצמנו בדרכים שיכולות להיות מאוד לא ידידותיות לנהיגה ובוודאי לא נהיגה ארוכה ומייגעת, וכמובן שלא עם ילדים מה שמוסיף אחריות גדולה מאוד. עם המיניבוסים שלנו תוכלו להגיע לכל מקום שתרצו ובכל מאוד כאשר החוויה שתקבלו תמיד תהיה חיובית בכל רבדיה. מיניבוסים חדשים עם ריפודים נוחים ומערכת מיזוג אוויר גם לימים כי חמים של הקיץ ונהגים אדיבים ומנוסים!
 
 

אגם נטו – טיולי הקריות, המענה לשירות איכותי של הסעות מיניבוסים בצפון

 
  • כשאנחנו מחפשים שירות איכותי של הסעות מיניבוסים בצפון, אנחנו צריכים קודם כל חברה שמכירה היטב את כבישי הצפון והיעדים השונים באזור זה, כדי לתת את המענה האיכותי ביותר לכל מטרה ובקשה. בנוסף לכך, הדגש שלנו ניתן במידה הרבה ביותר לאיכותי הנהגים ולאיכות השירות שהם מספקים ללקוחות, בתור העובדים שהם למעשה הפנים של העסק שלנו. הנהגים שלנו מקצועיים, יעילים, איכותיים ואדיבים – יותר מכל אלטרנטיבה בשוק.

  • לא רק איכות כוח האדם משפיעה על איכות שירות ההסעות, אלא גם איכות כלי הרכב שלנו. אנחנו מחזיקים צי איכותי וחדיש של מיניבוסים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שנותנים לכל נוסע ונוסע את חוויית הנסיעה האיכותית ביותר. כך, כל בוקר וכל צהריים בדרך לעבודה וממנה הופכים לזמן רגוע, נעים ונוח.
 

הסעות מיניבוסים לכל מטרה

 
  • הסעות מיניבוסים לצפון נפוצות בעיקר למסלולי טיולים אך כמובן שתוכלו לבחור אותם לכל מטרה שהיא. מסלולי טיולים בצפון כובשים את לבם של הישראלים בכל חג ובכל שבת ואפשר גם להבין למה. הצפון הוא אחד האזורים הכי יפים בארץ ולדעת רבים גם היפה ביותר, והמסלולים בו מגוונים מאוד. הרים, נחלים, נקודות תצפית ולכל אלו תגיעו עם המיניבוסים שלנו בנסיעה הכי נעימה שיש!

  • אם אתם צריכים להגיע לאירוע בצפון, אנחנו ניקח אתכם אליהם. המיניבוס הוא הכלי הנוח ביותר להגעה לאירוע כאשר מצד אחד אתם יושבים בצורה מרווחת ומגובשת עם שאר בני המשפחה כאשר המיניבוס יכול להגיע עד למפתן ביתכם, אך מצד שני אין נסיעה רועשת כמו אוטובוס כאשר את ההבדלים בחוויית הנסיעה כולם מכירים. כמובן שגם צי האוטובוסים שלנו עוד לרשותכם וגם לקבוצה גדולה תהיה לנו מענה, והבחירה תמיד תהיה בידיים שלכם!

  • גם אם החלטתם להגיע לצפון ליום אחד של סיור מרוכז, בנצרת, בחיפה או בכל מקום מרתק אחר, אנו כאן בשבילכם. הסעות מיניבוסים לצפון לצרכי תיירות חוץ או תיירות פנים תמיד תוכלו לקבל אצלנו בהתאמה מלאה לכל קבוצה עולל הסעות לילדים או הסעות לנכים ולבעלי מוגבלויות.

  • אף אחד לא אוהב לנסוע עם ילדים כי תמיד מדובר באחריות גדולה מאוד. אם אתם מחפשים הסעות מיניבוסים בצפון עם חברה שתספק לכם הסעות בטוחות ותסיר מכם את כל הדאגות, אתם כבר במקום הנכון. אנו מומחים בהסעות ילדים ומספקים את החוויה הכי בטוחה שיש עם נהגים שמבינים עד כמה קשה המשימה וכמה תשומת לב צריך להקדיש, וגם המיניבוסים שלנו, שכבר לקחו ולוקחים מאות ילדים בדרך לבית הספר ולגנים בבקרים, יעמדו גם לרשותכם לכל משימה.
 
רוצים לדעת יותר? חייגו אלינו - 04-8721092
 
 

אזורי שירות בצפון הארץ

 
 
  • אזור הקריות
  • הכרמל
  • חיפה
  • מושבים
  • קיבוצים
  • עפולה
 
 
 
 
     
     
    • נהריה
    • טבריה
    • נשר
    • זכרון יעקב
    • ועוד
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    צרו איתנו קשר ונתאים עבורכם את מסגרת ההסעות המתאימה לכם ביותר

     
    כשאתם מחפשים שירות של הסעות מיניבוסים בצפון, אתם צריכים לפנות לשירות המקצועי, האיכותי והאדיב ביותר בתחום זה. אצלנו באגם נטו - טיולי הקריות תמצאו את המענה האיכותי ביותר לכל שירות הסעות שנחוץ לכם, וכשתצרו איתנו קשר נתאים עבורכם את מסגרת ההסעות המתאימה לכם ביותר.