אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מחיר השכרת מיניבוס

 
מחיר השכרת מיניבוס משתנה מחברה לחברה בהתאם לפרמטרים הבאים: יעד יציאה והגעה, מספר הנוסעים. האם זו נסיעת הלוך חזור? האם הנהג צריך להמתין לנוסעים ועוד.

משפחות רבות משכירות היום מיניבוסים (בעיקר בימי קורונה) כדי להגיע לאירועים משפחתיים. הרבה יותר נוח, מהיר ובטוח. לא תמיד יש למשפחה רכב שגם יכול להכיל את כל המוזמנים.

חשוב לבחור בחברה שמחזיקה בצי מיניבוסים תקינים, אותם היא מעבירה בדיקות תקופתיות כחוק. צריך לבדוק אם הנהגים המועסקים בה, זהירים ואדיבים. בנוסף מומלץ לבדוק גם את רמת הניקיון וההיגיינה של המיניבוסים. אנשים שנוסעים לאירוע לבושים במיטב מחלצותיהם, רוצים לנסוע במיניבוס נקי ומצוחצח ובצדק.
 

נסיעות עסקים- רק עם מיניבוס

 
בעידן הזה של התקשורת הדיגיטלית, גם ישראל הפכה לכפר גלובאלי קטן ועסקים אפשר לעשות היום עם לקוחות מהצפון עד הדרום, ולעתים נדרשים להגיע אליהם לפגישות עבודה.

איש עסקים אשר לדוגמה מתגורר בבאר שבע וקבע פגישת עסקים בכרמיאל, ייאלץ לנהוג שעות רבות עד שיגיע לפגישה. בסופה של הנהיגה ימצא את עצמו עייף ותשוש ולא מספיק ערני ואסרטיבי לפגישה החשובה.

משום כך בוחרים היום הרבה מאוד אנשי עסקים בעיקר בנסיעות בין עירוניות, לשכור מיניבוס, לשבת כל הדרך בנוחות. לרוב הם גם מנצלים את הזמן הזה לעשות טלפונים, לעבוד על הלפטופ, לנקות את הראש ולהגיע לפגישה מוכנים.

גם מבחינה כלכלית, הם יוצאים נשכרים משום שנסיעות עבודה נחשבות כהוצאה לצרכי מס.
מחיר השכרת מיניבוס לנסיעות עסקים משתנה מחברה לחברה בהתאם לזמנים, למרחק הנסיעה ועוד.
 

יש לכם אורחים מחו"ל- קחו אותם לטייל במיניבוס

 
תיירות החוץ במדינת ישראל אומנם נפגעה בשל מגפת הקורונה, אבל עדיין יש תנועה רבה של מבקרים, בהם בני משפחה או תיירים שמגיעים לארץ ורוצים לטייל בה.

לא תמיד המארחים מכירים את הדרכים ליעדים התיירותיים, ולכן רבים מהם מעדיפים לקחת את האורחים שלהם לטייל במיניבוס. אם הם למשל רוצים לקחת אותם לטייל בצפון, הם יבחרו בחברת הסעות עם מיניבוסים שפועלת בצפון ומכירה כל פינה ואתר באזור.

בנוסף לכך, נסיעה במיניבוס היא מאוד נוחה, מקלה על המטיילים וגם בטיחות הנוסעים נשמרת, משום שמדובר בנהגים זהירים המצייתים לחוקי התנועה. גם המיניבוסים עצמם חייבים להיות תקינים וכאלה שעברו בדיקות תקופתיות ומוכנים לנסיעה.

מלבד מיניבוסים נקיים ותקינים, הניסיון של נהגי חברת מיניבוסים הוא רב, והם אלה שיוכלו לקחת אתכם ואת האורחים שלכם לכל טיול בנוחות ובבטיחות מרבית.

חברת הסעות מיניבוסים מקצועית, מעבירה את המיניבוסים שלה בדיקות תקינות מכניות ואחרות כל העת. הנהגים מכירים את אזור הנסיעה על בוריו והם אדיבים ומספקים חווית שירות נעימה לנוסעים ובכלל זה לתיירים המגיעים לארץ. היום זו נחשבת הדרך הנוחה ביותר לטייל.

מחיר השכרת מיניבוס תלוי בגודלו, במשך הנסיעה ובפרמטרים נוספים.