אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות למפעלים בנהריה

 

מתי נזדקק להסעה לעבודה?

 
במידה ואתם עובדים באחד המפעלים באזור נהריה ואין ברשותכם מכונית או במידה ואתם אינכם מעוניינים בהוצאות הדלק ובעמידה בפקקים, קיימת אפשרות להסעה מביתכם ועד לשער המפעל. בעלי מפעלים מאפשרים לעובדיהם, ברוב המקרים, את השימוש בהסעות לעבודה בכדי לחסוך להם הוצאות מיותרות. כתלות בגודל המפעל ובמספר העובדים בו, ניתן לשכור הסעות למפעלים בנהריה הכוללות רכבי הסעה בגדלים שונים. בנוסף, פיזור העובדים בשכונות השונות ישפיע על ההחלטה האם לעשות שימוש באוטובוס אחד או שניים או לחלופין מספר רכבי הסעה קטנים יותר. הסעה לעבודה נהוגה במקומות רבים ומשפרת את תנאיהם ועל כן את תפוקתם של עובדי המפעל.

 
 

יתרונותיהן של הסעות למפעלים בנהריה

 
  • שעות העבודה: כתלות בשעות הפתיחה והסגירה של המפעל, ניתן לספק הסעות למפעלים בנהריה הכוללות רכבים ונהגים ככל שיידרש על מנת להביא את העובדים בזמן אל שער המפעל. גם במקרים בהם המפעל עובד בשעות מאוחרות או חריגות, ניתן לספק פתרון תחבורתי מתאים.

  • חיסכון בזמן ובכסף: אספקת שירותי הסעות לעובדים ישפרו את זמן ההגעה שלהם לעבודה ויחסכו מכם אובדן שעות עבודה. בנוסף, תוכלו להימנע מהצורך בהחזר הוצאות רכב לעובדים, המהווה הוצאה לא מבוטלת, בייחוד במפעלים גדולים.

  • גיבוש העובדים: במידה ואתם מאמינים כי חיי החברה והגיבוש בקרב עובדי המפעל הינם מאפיין חשוב בסביבת העבודה, כדאי שתדעו כי הזמן אותו מבלים העובדים יחד בהסעה, מחוץ לשעות העבודה, משפר את היחסים ביניהם ומוביל אף הוא לעליה בשביעות הרצון של העובדים ועל כן בתפוקת העבודה שלהם.
 
 

מחפשים הסעות למפעלים בנהריה – פנו אלינו עוד היום

 
אגם נטו – טיולי הקריות בע"מ הינו עסק ותיק ובעל מוניטין המספק שירותי הסעה למפעלים רבים באזור הצפון. ברשותנו צי כלי רכב בגדלים שונים אותם נוכל להעמיד לשירותכם בכל זמן. אם אתם מחפשים הסעות למפעלים בנהריה, כדאי שתתקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר.

אנו מציעים שירות יעיל ואיכותי במחירים הוגנים ובהתאמה למספר העובדים במפעל. אנו מעסיקים נהגים מקצועיים ואדיבים אשר ישמחו לתת לכם שירות ולסייע לכם. הסעות, ובייחוד הסעות למפעלים בנהריה הן התחום שלנו. פנו עוד היום ונשמח לעזור.