אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

השכרת מיניבוס לאירועים

 
אחת האפשרויות לנסיעה לאירועים בבטיחות והנאה, היא השכרת מיניבוס לאירועים. ידוע הוא כי לעתים נדרשים מוזמנים להגיע לאירוע משפחתי מהצפון לדרום ולהיפך.

הנסיעה הזו דורשת מהם לצאת מהבית מספיק מוקדם, כדי לא להיתקע בפקקים. להתארגן מראש על הרכב, וזו נסיעה שלעתים קרובות כרוכה בלחץ ועצבים.

הרבה פעמים המוזמנים רק מגיעים מהעבודה הביתה, וכבר הם צריכים להתכונן לנסיעה הארוכה.

לא תמיד יש להם את הכוחות, לא תמיד את מכירים את הדרך, מה שעלול להפוך את הנסיעה הזו לסיוט והם מגיעים לאירוע, מותשים ועייפים בלי שום חשק לחגוג.

אם אתם רוצים שהאורחים באירוע הפרטי שלכם באמת יחגגו, ישמחו וירקדו ויהפכו אותו לאירוע מוצלח- דאגו מראש לסדר למוזמנים הרחוקים מיניבוס לאירוע שלכם ותצאו מורווחים.
 

הבת מתחתנת – נוסעים במיניבוס

 
כאשר מדובר בנסיעה של משפחה לאירוע פרטי שלה כמו למשל חתונה של הבת או הבן, אין כמו השכרת מיניבוס לאירועים אשר יפחית את הלחץ מההורים, ימנע מהם נהיגה לאירוע בעודם נרגשים ואולי גם לא מספיק מרוכזים כדי לנהוג.

בנוסף לכך, נהיגה היא בכל מקרה מאמץ וכאשר מדובר בהורים של כלה או חתן, מדוע להוסיף להם לחץ על מה שכבר קיים.

אין ספק כי זהו יום מיוחד במינו ולכן יהיה זה חכם לוותר על הנהיגה ולבחור בהזמנת מיניבוס.

הם יגיעו רגועים ונינוחים ממש כפי שהם יצאו מהבית, בלי שום צורך להתמודד עם פקקים ועם נהגים אחרים בדרך.

פשוט ישבו בנינוחות, מתכוננים לאירוע המרגש ומתרכזים בו ולא בנהיגה בכביש. לרוב מיניבוס לאירועים מאוד נקי ונוח, ומאפשר ישיבה גם לאורך שעות ארוכות.
 

השכרת מיניבוס לאירועים- בטיחות מעל לכל

 
חשוב להבין כי הבחירה לפנות לחברת השכרת מיניבוס לאירועים, לא רק מונעת מאנשים לנהוג בעצמם לאירוע, אלא מבטיחה שהם יגיעו בבטיחות מרבית עם נהגים מיומנים שמכירים את מצב התחבורה בכל אזור.

ההיכרות של נהגי חברת המיניבוס עם הכבישים חשובה מאוד.

אם למשל אתם צריכים להגיע לאירוע מסוים בשעה מסוימת ותנהגו לבד, אתם עלולים להיקלע לפקק ברחוב ראשי, משום שאתם לא מכירים את האזור, דבר שלעולם לא יקרה לנהג של חברת מיניבוסים.

יתרון נוסף הוא שהמיניבוסים כולם עוברים תחזוקה שוטפת והמצב המכני שלהם מספיק טוב, כדי שתיסעו בביטחון ותגיעו ותחזרו בשלום למחוז חפצכם.
 
 

לאירוע חברה מגיעים רק עם מיניבוס

 
השכרה מיניבוס לאירועים הפכה לנוהל קבוע גם בקרב מקומות עבודה וחברות הייטק, אשר מעת לעת נדרשים לערוך אירוע כזה או אחר.

לעובדים יהיה הרבה יותר נוח לא להוציא את הרכב שלהם מהחנייה ולנסוע יחד עם חבריהם לעבודה במיניבוס, בוודאי כאשר מדובר בנסיעה ארוכה בסופו של יום עבודה.

במקום שהם ינהגו ויתאמצו, נהג המיניבוס יסיע אותם ישירות למקום המפגש ומובטח שיהיה שמח.