אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות לבר מצווה

 
בשעה טובה ומוצלחת, הילד הגיע לגיל מצוות. מתכננים חגיגה לכל המשפחה ולחברים? הגעתם למקום הנכון. חברת אגם נטו - טיולי הקריות מציעה שירותי הסעות לבר מצווה שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מעמידים לשירותכם נהגים מקצועיים ואדיבים, צי שלם של רכבים חדשים ומפנקים וכמובן, מעניקים שירות יעיל, מהיר ואיכותי.

נשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו עכשיו: 04-8721092
 

מזמינים הסעות לבר מצווה וכל החברים באים

 
משפחות רבות בוחרות לחגוג את האירוע המרגש והמשמח של הילד בחגיגות בכותל המערבי או אפילו באולם או בגן אירועים. רשימת האורחים הולכת ומתארכת, אבל יש לא מעט מהם שתלויים בתחבורה ציבורית וב"טובות" של אנשים אחרים, ביניהם גם החברים של הילד. על מנת שכולם יגיעו בזמן, ויוכלו לשמוח בשמחתכם ובשמחת הילד שלכם, חשוב שתדאגו להם להסעה בהלוך ובחזור.
 
 

מה אנחנו מציעים?

 
  • איסוף כל החברים ושאר האורחים מתחנות שונות, בהתאם לצורכיכם
  • עמידה קפדנית בלוח הזמנים שתואם עמנו מבעוד מועד
  • נהגים חייכנים, אדיבים וזהירים – למען בטיחותם
  • אוטובוסים ומיניבוסים מרווחים, נוחים, מפנקים וחדישים
  • פיזור האורחים מיד בתום האירוע, או בכל שעה אחרת שתקבעו
 
 
 
אירוע בר מצווה
 
 
 
 

אנחנו כאן בשבילכם

 
הסעות לבר מצווה הן פתרון נפלא לכל מי שמעוניין לחגוג ביחד עם כל האנשים היקרים ללבו. עם השירות שלנו, כל המוזמנים יכולים להגיע אל האירוע בקלי-קלות ומבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית או בטרמפים. בעזרת האוטובוסים שלנו כולם יוכלו להשתחרר וליהנות באמת, בלי להסתכל בשעון בדאגה, כדי לוודא שהם לא יפספסו את האוטובוס האחרון.

אגם נטו - טיולי הקריות משרתת מזה שנים רבות לקוחות רבים מכל רחבי הארץ. הצטרפו עוד היום למעגל לקוחותינו המרוצים, ותוכלו ליהנות מכל היתרונות שיש לנו להציע לכם.