אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שירותי הסעות עובדים – להגיע בזמן ובבטחה

 

בתחילת ובסוף כל יום עבודה, עלינו לחשוב על ההגעה לעבודה והחזרה ממנה

 
יום העבודה שלנו הוא המסגרת הבסיסית ביותר של חיי היום יום שלנו, כעובדים וכמנהלים גם יחד.

עם זאת, המסגרת הזאת מתאפשרת ומתקיימת בצורה הנוחה וההולמת רק כאשר אנחנו מוודאים שיש לנו את התנאים עבורה, וספציפית – שכל העובדים מגיעים בזמן למקום העבודה ומגיעים גם בצורה הבטוחה ביותר, ושיש להם דרך נוחה באותה המידה גם לחזור לביתם בסוף יום העבודה.

רכבים פרטיים נותנים לנו מענה לא טוב בהקשר זה, ואנחנו צריכים מסגרת אחידה שמאפשרת לנו לשלוט ולפקח על הגעת העובדים – ואנחנו מדברים כמובן על שירותי הסעות לעובדים.

 

בכדי להגיע בזמן ובצורה הבטוחה ביותר, שירותי הסעות הם הפתרון הנכון

 
  • להגיע בזמן – היתרון המשמעותי ביותר של שירותי הסעות לעובדים, בהיבט ניהולי, הוא השליטה שלנו על שעת ההגעה של העובדים שלנו. במקום להתבסס על הרצון הטוב ועל הפקקים של הבוקר, אנחנו יוצרים שעה אחידה שבה העובדים שלנו מגיעים למקום העבודה, ובהתאם גם שעה שבה הם חוזרים ממנו – מה שמאפשר לנו להכתיב בצורה נוחה את לוח הזמנים של העסק שלנו.

  • להגיע בבטחה – שירותי הסעות לעובדים גם מאפשרים לנו לוודא שהעובדים שלנו מגיעים וחוזרים בצורה הבטוחה ביותר למקום העבודה שלנו וממנו. הסעות הן בטוחות, וגם כאשר העובדים שלנו עייפים מוקדם בבוקר או בסוף יום עבודה מתיש – הם לא צריכים לנהוג ויש מענה בטיחותי עבורם.

  • להגיע בנוחות – עוד יתרון של חוסר הצורך לנהוג בשעות הבוקר ואחר הצהריים הוא הנוחות – במקום חוסר הנוחות של הנהיגה וכאב הראש של הבוקר, אפשר לנוח ולהתרווח ברכב הסעות נוח בתחילת היום ובסופו, ולהגיע במהירות וביעילות למקום העבודה וחזרה ממנו.
 

אגם נטו – טיולי הקריות חברת הסעות שעובדת בשבילכם

 
אגם נטו - טיולי הקריות מספקים שירותים מקצועיים של הסעות עבור כל צורך – ואם אתם רוצים להתאים שירותי הסעות לעובדים בעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון.

צרו עמנו קשר, ויחד נבנה את לוח הזמנים המתאים ביותר לעסק שלכם ונוודא שהעובדים שלכם מגיעים לעבודה בצורה מהירה, בטוחה ונוחה.