אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות אוטובוסים בחיפה

 
אפשר לומר שהאוטובוס הוא כלי רכב גדול ודי מגושם ולעתים יש כאלו שמעדיפים להיות על רכבים קטנים יותר, אל יש בו מספר יתרונות משמעותיים ביותר שיכולים לעזור לכל קבוצה ולכל לקוח.

 
 

מה היתרונות בהסעות אוטובוסים?

 
ראשית, מדובר בכלי הרכב הכי חסכוני שיש. כאשר מדובר על קבוצות גדולות במיוחד מעל ל-30 אנשים, האוטובוס הופך להיות כלי משתלם יותר. בשלב זה עוד אפשר לבחור 2 מיניבוסים במקום האוטובוס והמחיר יהיה מעט יותר יקר אך כשמגיעים לכמות של 40 ו-50 משתתפים, האוטובוס הופך להיות זול במיוחד. כמו כן, הנסיעה בו נוחה ומרווחת יחסית, ומדובר בכלי רכב חזק ובטוח.


מעוניינים לקבל מידע נוסף על שירותי ההסעות שלנו? חייגו אלינו - 04-8721092
 
 
הסעות אוטובסים
 
 
 

למי הסעות אוטובוסים בחיפה שימושיות?

 
 
  • אחד המגזרים שמשתמשים בהסעות אוטובוסים הוא המגזר הממשלתי ובעיקר משרד החינוך. כל שכבת גיל יוצאת ללא מעט ימי טיול וסיורים ולמעשה אין דרך נוחה, יעילה ובטוחה יותר להסעות תלמידים מאשר הסעות אוטובוסים. הסעות אוטובוסים מחיפה יוצאות למקומות רבים בארץ לטיולים שונים, לעתים בני יום ולעתים בני יומיים או שלושה.

  • עוד אחד מהמגזרים שמשתמש בהסעות אוטובוסים בחיפה במשך העבודה השוטפת שלו הם המפעלים והעסקים השונים. בחיפה יש לא מעט אזורי תעשייה ומסחר ואל אזורים אלו מגיעים אוטובוסים מלאי עובדים מכל קצוות הארץ בכל בוקר, וחוזרים אליהם בשעות אחרי הצהריים. הסעות אלו חסכוניות לכולם: למקום העבודה, לעובדים ובטח לאיכות הסביבה.

  • הסעות אוטובוסים בחיפה ובכלל, נפוצות במגזר הפרטי בעיקר מהסעות לאירועים. הסעות לטיולים יכולות להיות הסעות אוטובוסים אך ורק אם מדובר על קבוצה גדולה כאשר קבוצות גדולות כמו אלו נפוצות בעיקר כאשר ישנה חתונה, ברית או כל אירוע אחר שמצריך אוטובוס כדי שכל המשפחה שגרה בצפון או בחיפה בפרט תגיע.
 
 
 
 

כמה עולות הסעות אוטובוסים בחיפה?

 
המחיר מורכב ממספר פרמטרים וביניהם משך הפעילות שבה האוטובוס יהיה צריך להיות עם אותה קבוצה, משך זמן הנסיעה עצמה וכמובן המרחק. ככל שהפרמטרים האלו יהיו גדולים יותר כך יגדל גם המחיר ביחס ישר.

 
אם גם אתם רוצים שירותי הסעות אוטובוסים בחיפה ברמה אחת מעל כולם – חייגו עכשיו 04-8721092 וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. לשירותכם בכל עת, צוות טיולי הקריות - אגם נטו.