אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות למפעלים ביוקנעם

 
הסעות מפעלים ביקנעם והסביבה הן בעלות מגוון רב של יתרונות שאתם יכולים ליהנות מהם כבר ממחר. ההסעות שומרות על גיבוש העובדים ועל סדר יום נוח יותר לכולם, אין עיכובים בגלל תנאי מזג אוויר והעובדים מקבלים את האפשרות לישון בדרך ולא להיות חלק מעומסי התנועה המעיקים בכבישים. מעבר ליתרונות העצומים שבהסעות, יש כמה דברים שחשוב לדעת לגביהם.

 
 

ההסעות שיפתרו את כל הבעיות

 
הסעה מקצועית ומנוסה יכולה לפתור בעיות רבות כמעט בכל מצב. אם אתם מחפשים דרך בטוחה להגיע לאילת, אם אתם מחפשים דרך נוחה להגיע לטיולים קוויים בצפון, אם אתם מחפשים דרך בטוחה להגיע לחופשה באילת או דרך משתלמת להגיע לנתב"ג כדי להתחיל בחופשה משפחתית, הסעה תמיד תהיה הפתרון. גם להגעה כל בוקר למפעל ההסעה היא הפתרון הכי טוב שיש כאשר היתרונות שהעובדים והחברה מרוויחים מהם חשובים ביותר.

 

מה היתרונות בהסעות למפעלים ביקנעם?

 
הסעות למפעלים ביוקנעם פותרות יותר משתלמות. במקום לשלם לכל עובד על החזרי הדלק או עלות הנסיעה בתחבורה ציבורית, אוטובוס אחד יכול לקחת את כל העובדים במסלול קבוע. המסלול הקבוע עם אוטובוס אחד ויחיד שמיועד אך ורק לעובדים לא רק יהיה יותר משתלם אלא גם הרבה יותר נוח כך שהעובדים יוכלו לנוח בבוקר ובסוף יום העבודה בלי להיות מעורבים בתור נהגים בעומסי התנועה שמאפיינים את אזור יקנעם כמו אזורים פוריים בעבודה אחרים בארץ. יחד עם זאת, ההסעה מאפשרת לכל אחד להגיע ולחזור מהעבודה בלי לדאוג בשעות קבועות כך שאין איחורים או בעיות.

 

מה חשוב לדעת לגבי קביעת ההסעות?

 
  • לפני שאתם קובעים הסעות למפעלים ביקנעם, צריך להבין קודם כל על כמה נוסעים מדובר כדי שתוכלו לדעת כמה רכבים צריך להוציא. יכול להיות שחרף קביעת ההסעות, יש אנשים ש יבחרו להגיע בנפרד. המפעל מבחינתו תמיד יכול לומר שיש הסעות והעובדים צריכים להגיע בהם, אך מעבר לבדיקה במישור החוקי, לא מדובר על יחסים תקינים בין עובד למעביד. כל עובד רוצה להגיע לעבודה איך שנוח לו ואם העובדים לא ישתמשו בשירותי ההסעות, חשוב לשקול אותם מחדש או לכל הפחות לבחור רכב קט יותר כמו מיניבוס.

  • לא תמיד כמות נוסעים גדולה תצריך אוטובוס כי זה תלוי גם בנוחות ולא רק בכמה כלכלית תהיה בחירה. למשל, אם יש 50 עובדים שרוצים להגיע בהסעה וישתמשו בה במידה והיא תהיה, אחרי בירור קצר שלכם, כדאי מאוד להבין מאיפה כל אחד יגיע. אם האזורים רבים מאוד, יכול להיות שהעובדים יוותרו על ההסעה בסופו של דבר כי אף אחד לא רוצה לעשות אינספור סיבובים על הבוקר כדי לאסוף את כל העובדים. לכן, לפעמים כדאי לשקול 2 או 3 מיניבוסים ולא אוטובוס אחד גדול ולתכנן היטב את כל שאר הפרטים גם לפי הימים.

  • יש מצבים שבהם הסעות למפעלים ביקנעם יהפכו להיות הרבה יותר חסכוניים ויעילים בעיקר אם כמה מפעלים ומשרדים יתאחדו יחדיו ויבחרו את ההסעות במשותף. אם למפעל מסוים יש 100 עובדים ומתוכם 50 גרים באזור אחד ועוד 50 באזור בצד השני, יכול להיות שאם יהיו כמה מפעלים שישקלו את ההסעות יחדיו, יהיה הרבה יותר משתלם וקל לוגיסטית לארגן את ההסעות. באזורי תעשייה הסעות משותפות נפוצות מאוד וחשוב שתשקלו אותם.
 

לתכנן היטב את השעות

 
הסעות למפעלים ביוקנעם חייבות להיות איכותיות ונוחות ולכן חשוב גם לבחור היטב את החברה שתספק אותן כדי שלא יהיו תקלות כמו למשל מיזוג אוויר קלוקל, נהג שממהר ולא נוסע בבטחה או מושבים שאינם מרופדים בריפוד חדיש או נוח. כמו כן, חשוב לבחון היטב את עניין השעות. חשוב שההסעה תגיע אל המפעל מספיק זמן לפני כדי שלא יהיו איחורים אך מצד שני לא זמן רב מידי לפני, וכך גם עם החזרה.

הסעות למפעלים ביקנעם מעולם לא היו פשוטות כל כך! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם לימי עבודה נעימים שמתחילים ונגמרים בחיוך!