אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות מיניבוסים בחיפה

 
את המיניבוסים אנו יכולים לראות בכל מקום. הם מובילים ילדים לבית הספר, פעוטות לגני ילדים, תיירים לימי סיור וכמובן גם משפחות לאירועים ולעתים גם למסלולי טיולים בכל רחבי הארץ. מה הופך את המיניבוס לכלי החשוב ביותר להסעות? אנו באגם נטו טיולי הקריות כאן כדי להסביר.
 
 

הסעות לכל רחבי הארץ

 
אנו באגם נטו טיול הקריות בע"מ מציעים לכם שירות הסעות מיניבוסים בחיפה וברחבי הארץ - ליהנות מהסעות איכותיות לכל מקום. אנו מקפידים תמיד על העסקת נהגים מנוסים ואדיבים, כמובן נהגים קבועים ולא עובדי קבלן, שתמיד יידעו להציג את השירות הכי טוב שיש לפי הערכים שאנו רואים לנכון כחברה. ערכים של מקצועיות, של יחסי אנוש מעולים וכמובן אי אפשר לשכוח, הבנה מוחלטת של צרכי הלקוח. אנו תמיד גמישים למה שהלקוחות שלנו צריכים, השירות שלנו זוכה להמלצות רבות ויחד עם זאת, הלקוחות שלנו תמיד מקבלים את המחירים הכי משתלמים בשוק!
 

מדוע דווקא הסעות מיניבוסים?

 
  • המיניבוס הוא כלי מספיק גדול אך מצד שני לא יותר מידי גדול. נכון שבאוטובוס יכולים להיכנס 50 נוסעים אך אי אפשר להרגיש את הפרטיות בהסעה בצורה שכזו. אם אתם רוצים לנסוע לאירוע גדול אולי כדאי לחלק את האוטובוס לכמה מיניבוסים והנסיעה תהיה הרבה יותר נעימה. כלי רכב קטן יותר יוצר פחות טלטלות וכמו כן יכול לעבור בכל מקום.

  • יש לנו שירות הסעות מיניבוס בחיפה במיוחד בשבילכם! גם אם תרצו לצאת למסלולי טיולים בדרכי עפר תגלו שעדיף להיכנס עם מיניבוס ולא עם אוטובוס. הסעות מיניבוסים בחיפה מגלות עבירות טובה יותר כאשר יש צורך להגיע למקומות גבוהים במעלי הכרמל או להיכנס לסמטאות הצרות של חיפה, כאשר אוטובוס לא היה יכול להיכנס אליהם ולאסוף את הנוסעים ישירות מהבית.
 
 
לסיכום, חברת אגם נטו טיול הקריות בע"מ כאן לשירותכם להסעות מיניבוסים בחיפה, הסעות מיניבוסים בצפון ובכל שאר אזורי הארץ. אצלנו תמצאו הסעות אמינות, מקצועיות, עומדות בזמנים ויחד עם זאת גמישות, שירותי הסעות שכל לקוח מקבל מאיתנו בכל המגזרים!
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם להסעה שמתחילה ונגמרת עם חיוך על הפנים!