אגם נטו - טיולי הקריות בע"מ -חברת הסעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phone number
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
04-8721092
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסעות לעובדים בצפון

 
 

מי זקוק להסעות עובדים בצפון ?

 
הסעות עובדים לרוב מוזמנות עבור שני צרכים עיקריים. הראשון והשגרתי יותר, הן הסעות של עובדים אל מקום העבודה שלהם או בחזרה ממנו אל בתיהם.

האיסוף יכול להתבצע מנקודות איסוף שהוגדרו מראש או מהבתים עצמם. כך לדוגמה, אחים ואחיות אשר מועסקים בבתי החולים ברחבי הצפון עובדים לרוב במשמרות בשעות שאינן שגרתיות.

משום כך, רבים מהם מגיעים אל המשמרת שלהם ובחזרה באמצעות שירותי הסעות לעובדים בצפון.

הסעת עובדים חוסכת את הצורך בהוצאות רכב פרטי של העובדים בחברה וכן חוסכת את הטרחה שבזמן הנהיגה ובמציאת מקום חנייה במקום העבודה.

בנוסף, ישנן חברות רבות המעוניינות מפעם לפעם לארגן יום כיף, יום טיול או יום סיור מקצועי לעובדים שלהן.

ביום כזה ניתן להשיג גיבוש חברתי או לחלופין רכישת ידע מקצועי באופן שאינו מושג בחיי השגרה המעייפים.

גם לצורך זה מוזמנות פעמים רבות הסעות לעובדים בצפון.

 

הסעות לעובדים – לא מתפשרים

 
  • בטיחות – כאשר בוחרים חברה עבור הסעות לעובדים בצפון ישנם כמה נושאים שלא נרצה להתפשר עליהם, בראש ובראשונה הבטיחות של הנוסעים. תאונות רבות מתרחשות בכבישי ישראל בכל יום, כאשר בחלקן הלא קטן מעורבים לצערנו גם כלי רכב כבדים כדוגמת משאיות ואוטובוסים. בעת בחירה של חברת הסעות, יש לוודא כי מדובר בחברה אמינה וותיקה אשר נהגיה הם מקצועיים ומיומנים, על מנת שחלילה לא תתרחש תאונת דרכים בעת הנסיעה. במובנים של בטיחות, הן מבחינת תחזוקת כלי הרכב של חברת ההסעות והן מבחינת אופן הנהיגה של נהגי החברה, פשוט אסור להתפשר.

  • שירות – קריטריון חשוב שני בעת הבחירה בחברת הסעות הוא איכות השירות. שירות של חברת הסעות מתחיל במענה הטלפוני וביכולת של המוקדן לסייע בתכנון ההסעות ולענות על שאלות בצורה אדיבה ומקצועית. השירות ממשיך באווירה שמשרים נהגי החברה על הנוסעים. נהג נעים, אדיב ורגוע אשר משרה אווירה נינוחה על הנוסעים הוא פקטור משמעותי על מצב הרוח של העובדים ביום הטיול או בעת ההגעה למקום העבודה.

  • זמינות ועמידה בזמנים – הקריטריון האחרון עליו נדבר הוא היכולת של חברת ההסעות לעמוד בזמנים ולהיות זמינה. ראשית, נרצה להזמין שירות של חברת הסעות לעובדים בצפון אשר זמינה לתת שירות בכל ימי השבוע, גם בשעות לא שגרתיות. הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר בהסעות לעובדים שצריכים להגיע לעבודה בשעות בוקר מוקדמות או לחזור בשעות לילה מאוחרות. שנית, חברת הסעות שאינה עומדת בזמנים, היא לא חברה שנרצה להזמין את שירותיה. חברת הסעות לעובדים צריכה להוביל את עובדי החברה ממקום למקום תחת סדר זמנים מסוים, אשר שיבושו יכול לגרום לעוגמת נפש גדולה ואפילו להספדים כספיים.
 

אגם נטו – טיולי הקריות בע"מ

 
אגם נטו – טיולי הקריות בע"מ היא חברת הסעות ותיקה ומוכרת באזור הצפון.

החברה שלנו תשמח להסיע אתכם ואת עובדיכם בכל רחבי הצפון, על פי בחירתכם ולסייע לכם בכל שלב בדרך, עוד משלב התכנון של מערך ההסעות.

לאגם נטו טיולי הקריות יש צי רכבי הסעות ואוטובוסים נוח ומרווח במיוחד, המספק חווית נסיעה נעימה ורגועה בכבישי הצפון היפים. עומדים לרשותנו רכבים מכל הסוגים והמינים שאותם ניתן להתאים לפי הדרישות והצרכים של כל לקוח.

אנו מספקים שירותי הסעות לעובדים בצפון כבר שנים רבות ומשאירים אחרינו שובל של לקוחות מרוצים שגם חוזרים אלינו שוב ושוב בעת הצורך.

הנהגים שלנו מנוסים, מקצועיים ואחראים בכל הנוגע לעמידה בזמנים, כאשר הבטיחות של הנוסעים תמיד עומדת בראש סדר העדיפויות של החברה כולה.